Sunday, November 1, 2015

امام جمعه اصفهان - موسیقی را در رستورانها ممنوع کنید ، کثیف است



 سیدمجتبی میردامادی با انتقاد از اجرای ارکسترهایی در برخی رستوران‌های شهر اظهار کرد: غرب به دنبال نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران و فراهم کردن زمینه‌های ورود فرهنگ مبتذل و کثیف غربی در کشور است؛ تصمیم این رستوران‌ها چه با مجوز و چه بدون مجوز خالی از اشکال نیست و اگرچه از عمومیت این مساله اطمینان کافی ندارم اما خاطیان امر بدانند که در صورت تدوام این حرکت، دغدغه مندان جامعه عرصه عمل را از آنها خواهند گرفت.

وی با انتقاد از اسامی برخی مغازه‌ها و خیابان‌ها در سطح شهر افزود: به عنوان نمونه بر سر در یک مغازه نوشته شده است «گوشت فروشی ثامن الائمه» یا «لاستیک فروشی قمر بنی هاشم». این به دور از اخلاق و منش اسلامی است؛ برای چه نام خیابان میرداماد بدون پیشوند «علامه» استفاده شده است، برای بیننده این سوال پیش می‌آید که مقصود از این میرداماد امام جمعه موقت اصفهان است یا علامه میرداماد؟!
مقامات آمریکایی که گاه و بیگاه از گزینه‌های روی میز خود سخن می‌گویند نباید گزینه‌های زیر میز جمهوری اسلامی ایران را که در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین قرار گرفته، نادیده بگیرند.
اما همه دشمنان ایران در منطقه و خارج از آن به این باور رسیده‌اند که اگر گلوله‌ای از سوی رژیم آل سعود به سمت ایران شلیک شود، ایران اثری از ریاض در جغرافیای عالم باقی نخواهد گذاشت.
ایسنا