Friday, September 18, 2015

"زن صیغه ای برای زائر عراقی در مشهد"


از صفحه فیس بوک آرش سیگارچی


گزارش گاردین را هم بخوانید
 ده ها هزار زائر عراقى با هدف زيارت قبر منتسب به امام رضا به مشهد سفرمى كنند. اما هزاران تن ازاین زائران با هدف متعه نمودن وارد اين شهر مى شوند .

روزنامه بریتانیايى گاردین روز یکشنبه در گزارشی مفصل به موضوع اهداف زائران عراقى در شهر مشهد ايران پرداخته است ونوشته است با وجودیکه ده ها هزار زائر عراقى براى موضوعات دينى شیعه به شهر مشهد ايران سفرمى كنند اما هزاران تن ازاین زائرين به قصد لذت جويى جنسى و ازدواج موقت به اين شهر سفرمى كنند.

اين روزنامه به نقل از آقای هاشمی نژاد مسئول فرودگاه مشهد نوشته است بعد از ظهور گروه داعش ،تعداد زائران عراقى براى زيارت مراقد شيعى در ایران افزایش یافته است .

آقای هاشمی نژاد افزوده بعد از سقوط دولت صدام حسین در سال2003 بسیاری از عراقی های شیعه به ایران سفر می کنند وگاها تعداد این زائران که به فرودگاه مشهد می رسند به بیش از 100 هزار نفرمی رسند .

در گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین ذکر شده است تعداد زیاد زن های روسپی و زن های صیغه در کنار ده ها هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا در وسط شهر مشهد ، به مشتریان اینگونه زن ها این امکان را می دهد که به سهولت به هدف خود برسند.

روزنامه بریتانیايى گاردین با اشاره به روسپیگری در شهر مشهد نوشته است، روسپی ها در شهر مشهد به راحتی برای مشتریانش پیدا می شوند و در ازای مبلغ کمی بین 70 تا105 دلار تن به روسپیگری می دهند این روزنامه به نقل از یک منبع مطلع افزوده است بعضی از مشتری های پولداراز این زنان روسپی حتی به مدت یک هفته نیز استفاده می کنند و وبا آن ها به سفرهای خارج از شهر مشهد همچون شیراز ، اصفهان واماکن دیگر می روند . این روزنامه افزوده در این حالت اینگونه زن ها پول بیشتری از مشتریانشان می گیرند که بین 700 دلار تا 1000 دلار ذكر شده است .

گفتنی است که با وجودیکه مراجع شیعه صیغه را ثواب می دانند وبسترهای مناسب قانونی وشرعی برای آن در شهرهایی مثل مشهد فراهم نموده اند اما غالب مردم مشهد وايران با اعمال مراجع شیعه مخالف هستند واین گونه اعمال را توهین به شعورمردم ایران می دانند