Tuesday, September 29, 2015

نامه بابک زنجانی به روحانی: به من نگویید گردن‌کلفت من خادم ملتم



این میلیاردر جوان مملکت اسلامی آخوندها در بخشی از نامه اش نوشته است : «جناب آقای دکتر من به کشورم بدون هیچ منتی خدمت کرده‌ام و به واسطه خدماتم مورد تحریم آمریکا و اروپا قرار گرفته‌ام و از سوی آنان به‌عنوان مهره کلیدی معرفی شده‌ام. اینها آیا گردن‌کلفت بودن من است؟ آیا من باید فکر می‌کردم پول نفت را در چه بانکی وصول کنید؟ آیا من باید تدبیر می‌کردم که پول‌های دریافتی را در یک شرکت ١٠هزاردلاری نگهداری نکنید؟ آیا من مرتکب پولشویی شده‌ام؟
چون صاحب بانک و سهام‌دار من هستم. آقای دکتر من در بانک متعلق به خودم درباره همه سپرده‌گذاران مسئولم؛ چرا باید اطلاعات یک بانکی را که ربطی به این کشور ندارد در اختیار معاون‌اول شما بگذارم که ایشان به من نگوید گردن‌کلفت! آیا اگر شما جای من بودید چنین می‌کردید؟

به من فرمودید من چون صاحب بانکم موظفم پول شما را بدهم و کاری به کسی ندارید. من از روز اول تمام زندگیم را دو دستی تقدیم کردم، چه باید می‌کردم و نکردم که این همه بی‌احترامی به من می‌شود؟ وزارت نفت مگر بارش را به من داده که از من طلب می‌کند؟ باری در اختیار شرکت خارجی خود گذاشته و آن هم پولش را دریافت کرده، می‌توانست در بانکی دیگر وصول کند، حال که تحریم شده من مقصرم؟