Friday, September 25, 2015

ماجرای مرد ایرانی که در انگلستان حمله و تهدید به بریدن سر مسیحیان کرده بود



به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری صدای مسیحیان ایران(Vocir) به نقل از تلگراف یک شهروند ایرانی که در انگلستان مسیحیان را در خیابان  مورد تهدید قرار داده بود همچنان در انگلستان به سر میبرد و امکان اخراج وی از خاک آن کشور به دلیل عدم وجود پاسپورت ایرانی مقدور نمیباشد.
یک شهروند ایرانی که در انگلستان مسیحیان را در خیابان  مورد تهدید قرار داده بود همچنان در انگلستان به سر میبرد و امکان اخراج وی از خاک آن کشور به دلیل عدم وجود پاسپورت ایرانی مقدور نمیباشد.
استفان هاملر ۲۲ ساله که مورد حمله وی قرار گرفته بود،از زمان آن حادثه تا کنون همچنان در ترس بازگشت آن اتفاق بسر میبرد.

استفان در روز حادثه به همراه برادر ۱۵ ساله دوست دخترش  پیش از آنکه پلیس نورالدین را دستگیر کند  برای حفظ زندگی خود از دست وی فرار کردند.

استفان میگوید  من خاطره بد و تاریکی از آن لحظه دارم همچنان با کابوس بریده شدن سرم  از خواب میپرم،من آن شب  واقعا فکر میکردم کشته خواهم شد،وقتی در چشمانش نگاه میکرد خشم را میدیدم و آماده بود که مرا بکشد.

او از وسط جاده به سمت من آمد و راه مرا بست وبا یک چاقوی منحنی بر دست  فریاد میزد من مسلمانم ،من عضو داعش هستم ،او چاقو را بلند کرد و بازوی من را زخمی کرد در همان لحظه  که میخواست به همراه من  حمله کند که خوشبختانه پلیس سریع  آمد،واقعا شانس آوردیم که کسی در جریان این حمله به قتل نرسید.
پلیس گفته بود که این چاقو برای بریدن سر طراحی شده است ،حتی در گزارش پلیس آمده است که وی پس از حضور پلیس به تهدید های خود نسبت به مسیحیان که من مسلمانم و عضو داعش هستم و تهدید های جنسی و رکیک ادامه میداد.

ملکی سودمند که اکنون  آزاد شده ،همچنان از خاک بریتانیا اخراج نشده است

جولیان گاسکین مسول اداره مهاجرت نیز گفته است که وی پس از ارتکاب جرم به یک بازداشت گاه جهت اخراج از خاک بریتانیا منتقل شده بود که با تعطیلی سفارت جمهوری اسلامی در انگلستان امکان اخراج وی مهیا نشد.

مقامات اداره اتباع بیگانه در انگلستان گفته اند  که جهت اخراج اتباع بیگانه مدارک هویتی پاسپورت آنها جهت مسافرت الزامی هست.

در آپریل دو سال پیش وی عنوان کرده بود  که اماده پیوستن به داعش هست که با تحقیقات پلیس و شواهد بدست آمده ادعا های وی نادرست بود