Sunday, September 13, 2015

مردی همسر خود را با چوب سر سفره شام کشت



مردی ۵۱ ساله در یکی از روستاهای بابلسر٬ در پی بحث و جدل خانوادگی با همسرش حین شام خوردن٬با چوب دستی به سر زن ضربه‌ای زد و او را به قتل رساند.
به گزارش روزنامه همشهری این مرد که ساکن یکی از روستاهای بخش رودبست بابلسر است٬ جمعه ششم شهریور٬ نیمه شب از همسایگان کمک خواسته و ادعا کرده بود که نیمه شب همسرش توسط سه مرد نقابدار کشته شده است.

پس از اینکه زمان مرگ زن توسط پزشک قانونی مشخص شد٬ پلیس به ادعای مرد مبنی بر اینکه همسرش حدود ساعت سه بامداد به قتل رسیده است٬ مشکوک شد.

او پیشتر به پلیس گفته بود: «ساعت حدود سه بامداد بود که با شنیدن صدای زنگ در از خواب بیدار شدم. در را که باز کردم سه مرد در حالی که نقاب سیاهرنگی بر چهره داشتند با زور وارد خانه شدند. وقتی خواستم اعتراض کنم یکی از آنها با چوب ضربه محکمی به سرم زده و باعث بیهوشی‌ام شد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم همسرم را کشته‌اند و مقداری از لوازم باارزش خانه‌ام را به سرقت برده‌اند.»

پس از مدتی مرد اعتراف کرد که شب سر سفره شام نشسته بودند و با هم غذا می‌خوردند که سر موضوعی با هم اختلاف پیدا کردند. او گفت: «جر و بحث ما بالا گرفت. خیلی عصبانی شده بودم. وقتی زنم صدایش را بالا برد برای ساکت کردنش چوب دستی‌ام را برداشته و به طرف او رفتم. می‌خواستم زنم را بترسانم به همین دلیل چوب دستی را بالا بردم اما او صدایش را بلندتر کرد. من هم ضربه‌ای به سر او زدم و او بی‌حرکت روی زمین افتا