Wednesday, September 23, 2015

از ساعت ۲۴ به بعد یکهزار نفر در میدان شوش مواد مخدر خرید و فروش می کنند





رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ساعت ۲۴ به بعد یکهزار نفر در میدان شوش مواد مخدر خرید و فروش می کنند.

به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، رحمت الله حافظی روز سه شنبه در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید دستگاه های مربوط از جمله وزارت رفاه و قوه قضاییه اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به تذکر محسن سرخو عضو دیگر شورای شهر درباره حضور متکدیان و اتباع بیگانه و آسیب های اجتماعی در شهر تهران افزود: وظیفه اصلی مقابله با متکدیان و معتادان بر عهده وزارت رفاه، سازمان بهزیستی و قوه قضاییه است.

وی افزود: وضعیت میدان شوش و جا به جایی مواد مخدر در حالی انجام می شود که خودروی نیروی انتظامی نیز از مابین آنها عبور می کند.

حافظی با بیان اینکه دیدن این صحنه ها وجدان انسان را به درد می آورد گفت: در بوستان شوش زنان و مردانی دیده می شود که آشکارا مواد مخدر مصرف می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی از مسئولان خواب هستند اظهار کرد: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی درباره معضلات اجتماعی از جمله در منطقه شوش ارائه کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی این افراد نیازمند کارمشترک دستگاه های متولی است، افزود: شهرداری تهران از سه ماه گذشته شناسایی وضع موجود محله هرندی را آغاز کرده است.

حافظی خاطر نشان کرد: این شناسایی گام اول است و باید دستگاه های متولی برای حل این معضل به طور مشترک گام بردارند که متاسفانه در حال حاضر همراهی و انسجامی وجود ندارد .