Sunday, July 19, 2015

علم الهدی: صلح امام حسن شادی و خوشحالی ندارد




علم الهدی: صلح امام حسن شادی و خوشحالی ندارد

حجت الاسلام «سیداحمد علم‌الهدی» گفت: برخی از عزیزان دانسته و ندانسته خواب باز شدن سفارت آمریکا را در ایران می‌بینند.

حجت الاسلام «سیداحمد علم‌الهدی» در جمع نمازگزاران عید سعید فطر که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ... رییس جمهور در نیمه های این ماه گفت «ما در مذاکره از صلح امام حسن(ع) الهام گرفتیم» در حالی که پس از صلح امام حسن(ع) برای شیعیان شادی و خوشحالی وجود نداشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر خطوط قرمز عنوان شده توسط رهبری در مذاکرات رعایت شده باشد، به پیروزی رسیده‌ایم و اگر این خطوط قرمز رعایت نشده باشد، به نتیجه صلح امام حسن(ع) و خلف وعده دشمن مواجه شده‌ایم که این امر به ضرر شیعیان است.

وی با اشاره به این‌که «تصور دوم آن است که گمان کنیم کار ما با آمریکا تمام شده است»، عنوان کرد: آمریکا یک جانور درنده ای است که کشمکش ما با آن تازه شروع شده است و موید این امر تناقض نطق تلویزیونی رئیس‌جمهور ایران با آمریکا بود.
...
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «آمریکا حتی ادعا کرده است ایران سلاح اتمی می‌سازد و خلاف حقوق بشر شکنجه‌گاه درست کرده است»، اظهار کرد: آمریکا به همه‌ی کشورهای عرب اعلام داشته که 2 دشمن دارید، یکی داعش و دیگری ایران است.
...
علم‌الهدی با بیان این‌که «متاسفانه برخی از عزیزان دانسته و ندانسته خواب باز شدن سفارت آمریکا را در ایران می‌بینند»، افزود: مگر این افراد بیانیه وزارت دفاع آمریکا را گوش ندادند و تهدیدهای آنان را متوجه نشدند.

امام جمعه مشهد افزود: تصور سوم هم ناشی از بزک کردن آمریکا به تعبیر رهبری است، چون یک عده اصرار دارند از یک جانور درنده که در مدت نیم قرن تا الان جز نیش زدن کاری نکرده، یک عنصر قدرتمند جهانی بسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «آمریکا یک جانور خون آشام و درنده است»، تصریح کرد: اگر با آمریکا دست دهیم این جانور نیشدار ما را بیشتر می‌گزد.

علم‌الهدی افزود: وعده برداشتن تحریم‌ها از سوی غرب 8 تا 10 سال است و اگر آمریکا یک روزی تحریم‌ها را لغو کند به خاطر خودشان و هم‌پیمانانشان است.

منبع - انتخاب