Sunday, May 17, 2015

شاهین‌ نجفی به دو پسر در ایران تجاوز کرده است


موج حملات به شاهین نجفی اوج تازه ای بخود گرفته است در آخرین حمله و هجوم به این خواننده معترض نیروهای حکومتی که در مورد اتهام زنی شهره خاص و عام میباشند ، او را به تجاوز به دو پسر در ایران متهم کرده اند . 
حملات رسانه های حامی حکومت ایران بعد از انتشار تازه ترین آلبوم شاهین نجفی به نام صاد بیشتر شده است و مثل همیشه آسمان و ریسمان بافی کرده اند و آن را توهین به مقدسات و دین مبین اسلام دانسته اند .



تقاطع: در این ویدئو که توسط “نصر تی‌وی”، یک شبکه‌ی اینترنتی وابسته به سپاه پاسداران تهیه و منتشر شده، پیام فضلی‌نژاد عضو “دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان” و از چهره‌های نزدیک به حسین شریعتمداری، مدیرمسوول این روزنامه، ادعا می‌کند که شاهین نجفی، خواننده‌ی ایرانی مقیم آلمان زمانی که در ایران بود، به دلیل تمایلات همجنس‌گرایانه، در زادگاهش به دو نفر تجاوز کرده و دارای شاکی خصوصی است.
فضلی‌نژاد این موضوع را دلیل “فرار” نجفی از ایران دانسته و خواهان این شده که مقامات قضایی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی این پرونده را در کنار پرونده‌ی “توهین به مقدسات” پیگیری کنند.
او در عین حال در بخش دیگری از اظهاراتش، ضمن مقایسه‌ی شاهین نجفی با سلمان رشدی، نویسنده‌ی بریتانیایی، می‌گوید که «راهی جز یک برخورد فقهی انقلابی درست با این جماعت وجود ندارد».
فتوای قتل رُشدی بعد از نگارش کتاب “آیات شیطانی” از سوی آیت‌الله خمینی، رهبر پیشین جمهوری اسلامی صادر شد و این فتوا تا به امروز نیز به قوت خود باقی مانده است به طوری که این نویسنده‌ی مشهور، ۲۶ سال گذشته را تحت تدابیر امنیتی زندگی کرده است و تنها در مناسبت‌های خاص در انظار عمومی حاضر می‌شود.