Saturday, May 23, 2015

قرائتی - حضرت علی به زنان زیبا سلام نمی کرد میترسید تحریک شود





آیا براستی زنان اینهمه وسوسه انگیزند که  لب و لوچه های پیشوایان دینی با دیدن آنها آب می افتد حتی با داشتن حجاب . استاد قرائتی میگوید که بیم آن بود که تنها یک جواب سلام هم امام اول شیعیان را تحریک کند  .

من در اتاق یك رئیسی رفتم، كار داشتم.
تا در را باز كردم دیدم یك دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی خوشگل است.

تا در را باز كردم، اوه... چه شكلی! داخل اتاق رئیس رفتم گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟

 گفت: نه! 
گفتم: چطور با یك دختر به این زیبایی تو در یك اتاق هستی و در هم بسته است. گفت:

آخر ما حزب اللهی هستیم.

گفتم: خوشا به حالت كه اینقدر به خودت خاطرت جمع است. حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌كرد.

گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌كند تو چرا سلام نمی‌كنی؟

گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یك زن جوان سلام كنم یك جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد. گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.

بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند .


 سخنان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جلسات درسهایی از قرآن در تلویزیون درباره "نشانه‌های اخلاص"