Wednesday, March 4, 2015

کاظم صدیقی : خطبه‌های حضرت زهرا پایان نامه‌های دانشگاهی شوند/ فاطمه زهرا در رحم با مادر سخن می گفت


بعضی وقت ها این علمای والا مقام جهان اسلام حرفهایی میزنند که کله آدم سوت میکشد ، آن هم در نیمه دوم قرن بیستم و یکم . عصری که عصر ارتباطات لقب گرفته است و بشریت با سرعت محیرالعقولی در جهت کشف مجهولات جهان هستی سیر و سفر میکند .  ، براستی آیا این آخوندها اینقدر خنگ هستند که فکر میکنند مردم ایران این جفنگها را باور میکنند .
آیت الله صدیقی در جمع دانشجویان گفته است که حضرت زهرا در رحم مادرش  با او در باره مسائل مختلف و مسئولیت ها سخن می گفته  و او را دلداری می داده است  .
چندی قبل هم یک آیت الله بر سر منبر با گریه و زاری گفته بود که رهبر جمهوری اسلامی و نایب امام زمان هنگام تولد یا علی گفته است و بسیاری از کرامات و معجزات دیگر ...

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (بسیج)، کاظم صدیقی در جمع دانشجویان دانشگاه مطهری مشهد گفت: بی بی فاطمه زهرا همانند قرآن معجزه خداست.
فاطمه زهرا در رحم با مادر سخن می گویند
وی وجود فاطمه زهرا را وجودی متمایز از دیگر افراد دانست و گفت: حضرت زهرا به صورت طبیعی و در مسیر ازدواج های معمولی شکل نگرفته اند و خداوند برای تولد ایشان حساب جداگانه ای باز کرده بودند به نحوی که حضرت زهرا در رحم با مادر خود سخن می گفتند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: سخنان حضرت زهرا با مادر خود در رحم متفاوت از سخن یک کودک است به نحوی که ایشان در دلداری مادر خود در حزنی که بر پیامبر اکرم دارد می گویند شما مسئولیت جهانی با خود دارید و نباید این گونه نسبت به مشکلات غمگین و دردمند شوید.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کتابی در هنگام ظهور امام زمان همراه ایشان خواهد بود، خاطر نشان کرد: سخنان فاطمه زهرا در مصحف فاطمه زهرا در دست امام زمان به بشریت عرضه خواهد شد که ما نمی دانیم آن مصحف چیست؛ اما امام صادق به آن اشاره داشتند.
صدیقی خطاب به جامعه دانشجویی بیان داشت: زهرا دو خطبه بسیار معروف و دشمن شکن دارند که باید این خطبه ها به عنوان پایان نامه های دانشگاهی فصل بندی شده و هر دانشجو بر روی یک قسمت کار کند و این خطبه ها را در زندگی خود به کار گیرد.
هر حکومت و دولتی که حکومت قبل از خود را نفی کند منشا تکبر است
حجت الاسلام صدیقی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حکومت و دولتی که دولت و حکومت قبل از خود را نفی کند منشا تکبر است، متذکر شد: اگر شما در هر انتخاباتی دیدید گروهی، حکومتی و یا دولتی در حال نفی کردن و ساقط کردن دولت حکومت و گروه های قبل از خود می باشد بدانید منشا تکبر است و خداوند کسی را که مثقالی تکبر در دل راه دارد به بهشت نخواهد برد.