Sunday, January 25, 2015

یک مهاجر ایرانی به اتهام تجاوز در استرلیا به هشت سال حبس محکوم شد


حضور پلیس در محل وقوع تجاوز

(VOCIR) به نقل از پایگاه خبری «دیلی تلگراف استرالیا» امیر ۲۷ ساله در تاریخ ۱۶ ژانویه سال گذشته صبح زود بر روی پل آنزاک شهر سیدنی استرلیا به طرز  بی رحمانه ای به یک دختر ۱۹ ساله حمله ور میشود و وی را مورد تجاوز جنسی قرار میدهد،امیر در اعترافات خود گفت که پس از حمله ور شدن به این دختر نوجوان وی را به زور به داخل فضای سبز  منتهی به پل منتقل میکند و سپس وی را مور تجاوز قرار میدهد.

قاضی پرونده گفت که «امیر.م» یک زن بیگناه را که در حال عزیمت به محل سکونت خود  بوده را شکار کرده و پس از آن به شکل بدی به وی آسیب رسانده است,وی همچنین گفت حکم صادره برای  «امیر .م»   هشت سال حبس میباشد.

امیر در صحبت های خود با روانشانس اذعان کرده است که او بسیار افسرده شده بود به دلیل اینکه از زمانی که وارد استرالیا شده برای خود نتوانسته هیچ دوست پیدا کند،وی که در دادگاه که از مترجم فارسی زبان استفاده میکرد،به شدت اظهار ندامت میکرده و عمیقا از این اتفاق متاسف هست.

امیر یک جوان ایرانی با تحصیلات دانشگاهی و از یک خانواده متوسط میباشد که در مارس ۲۰۱۳ با ویزای بی اعتبار وغیر قانونی بوسیله  قایق وارد استرالیا شده است.

در انتها هم نظر سردبیر خبرگزاری صدای مسیحیان ایران در مورد جمله به کار برده شده توسط  امیر که عنوان کرده است ،«درایران از زنان غربی به عنوان روسپی نام میبرند ! »در فرهنگ ایرانی چنین اصطلاحی به هیچ عنوان وجود ندارد(غیر از ضد تبلیغات حکومت علیه غرب) و ما به شدت  دروغ و استدلال  این فرد را  محکوم میکنیم و هیچ کسی حق ندارد خطای شخصی این فرد یا هر فرد دیگری را به ملیت آنها  نسبت بدهد .
منبع : خبرگزاری صدای مسیحیان ایران