Wednesday, January 21, 2015

دوست دختر رونالد بخاطر این جوان ایرانی از او جدا شد


چندی پیش عکسهای  ایرینا شایک مانکن روسی ( نامزد رونالدو ) با مدیر برنامه های ایرانی اش علی کاووسی که فراتر از روابط کاری به چشم میخورد ،  موجب جنجال های زیادی در بین ایرانیان شده بود . اکنون بنظر میرسد که این عکس العمل های هموطنان بی خود و بی دلیل نبوده است و حرف و حدیث آنها از شایعه به واقعیت پیوسته است .
علی کاووسی که علاوه بر ارینا شیک ، مدیر برنامه‌های چند مدل دیگر نیز هست ، پیش از این نیز در تصاویر منتشرشده در فیسبوک ارینا شایک نامزد رونالدو دیده شده بود . 

به گزارش العربیه :  ارینا شیک مدل روسی اعلام کرده که پس از پنج سال ، رابطه‌اش با «کریستیانو رونالدو» به پایان رسیده است . او تاکید کرد که این جدایی هیچ ارتباطی با مادر «رونالدو» یا وجود مشکلاتی با خانواده این ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا ندارد. اما به نظر می‌رسد دلیلی مخفی برای جدایی وجود دارد که «ارینا» دوست نداشت آن را فاش کند .
تا کنون رابطه «ارینا» با «کاووسی» به طور رسمی اعلام نشده است . به نظر می‌رسد «ارینا» بدون توجه به آثار جدایی از «رونالدو» به زندگی خود ادامه می‌دهد . عکس‌هایی از این مدل روسی به همراه «دواینجانسون» ستاره کشتی کچ و یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود هم منتشر شده است  .

رونالدو هم جایگزینی یافت
به نظر می‌رسد آقای گل رئال مادرید ، به سرعت جایگزینی برای «ارینا» یافت . به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی، رونالدو هم اکنون با یک دختر اسپانیایی با نام «لوسیا ویالون» رابطه دارد که به عنوان گزارشگر تلویزیونی در شبکه رسمی این کشور فعالیت دارد .