Wednesday, November 26, 2014

بدون شرح




آیا حقه بازتر از حکومت آخوندها در دنیا کسی را سراغ دارید



«شهید فتنه» قربانی «عمل جراحی زیبایی» درآمد

«بنیاد شهید» ایران اعلام کرد فردی به نام علیرضا ستاری از اعضای بسیج که گفته‌ می‌شد در جریان اعتراض‌های اصلاح طلبان علیه نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹ کشته شده و «شهید فتنه» نامیده می‌شد، در نتیجه عمل زیبایی جان خود را از دست داده است.

به گزارش سایت «دیگر بان» علیرضا ستاری که به عنوان عضو بسیج در سرکوب اعتراض‌های سال ۲۰۰۹ نقش داشت، سال گذشته در پی یک عمل جراحی زیبایی «لیپوساکشن» درگذشت.
در آن زمان سازمان بسیج، سپاه پاسداران و رسانه‌های وابسته به آنها مدعی شدند که وی به خاطر «جراحت‌های» ناشی از ضرب و جرح معترضان جان باخته است.

مادر علیرضا ستاری پس از گذشت حدود ۱۰ ماه به طوری تلویحی گفته بنیاد «شهید» علت مرگ فرزندش را عمل «جراحی زیبایی» می‌داند و حاضر نیست وی را به عنوان «شهید» قبول کند.

وی بی‌آنکه به نوع عمل جراحی فرزندش اشاره‌ای کند افزوده وی برای ادامه زندگی «ناچار» به انجام این جراحی بوده است.

مادر علیرضا ستاری اضافه کرده فرزندش جانباز «۷۵ درصد» سپاه بوده٬ اما «بنیاد شهید» وی را جانبار «۴۰ درصد» می‌داند و «منکر شهادت» است.

وی از مقام‌های مسئول پرسیده «اگر فرزندم شهید نیست چرا او را در قطعه شهدا دفن کرده‌اند؟ چرا وقتی قرار بود از نام او استفاده‌ای بشود، در بوق و کرنا اعلام شد؟ خبرسازی شد؟»

Tuesday, November 25, 2014

آخوندها با مهمانداران بی حجاب و خوشگل در سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره




مهمانداران‌ بی‌ حجاب‌ در پرواز حجاج ایرانی با هواپیمایی پان‌ آمریکن در سال 1353

Monday, November 17, 2014

داماد بعد از دیدن چهره عروس خانم درجا او را طلاق داد


 داماد ۹۲ سال با عروس ۲۲ ساله
عکس از آرشیو

یک داماد سعودی در شب عروسی، بعد از دیدن روی عروس خانم، او را طلاق داد. این زوج، در شهر مدینه منوره، قبل از آنکه همدیگر را ببینند تصمیم به ازدواج گرفته بودند.

زمانی که عروس خانم  تور را برای گرفتن عکس از صورت خود برداشت، داماد با عصبانیت از جا پرید.

به گزارش روزنامه عکاظ، عروس خانم در حالیکه اشک می ریخت از حال رفت، و مهمانان وحشت زده برای حل دعوا به پادرمیانی پرداختند.

عکاظ به نقل از داماد نوشت: "من پیش از ازدواج نتوانستم صورت عروس را ببینم. تو آنی که من فکر می کردم نیستی. من متاسفم، ولی باید ترا طلاق بدهم." وقتی داماد عروس را طلاق داد، مجلس ازدواج تبدیل به مجلس عزا و ماتم شد.

العربی

Tuesday, November 11, 2014

بزرگترین معجزه قرن



کربلایی محمدکاظم کریمی ساروقی (زادهٔ: ۱۲۶۲، ساروق اراک - درگذشت: ۱۳۳۹، قم) فردی بی سواد بود که مدعی حفظ کل قرآن شد . به گفته خودش ، در امامزادگان ۷۲تن ساروق خوابنما و یکباره حافظ قرآن شده است.
علمای اعلام هم این معجزه را بارها تایید کرده اند . گفته اند که مردم کرامات زیادی از او دیده اند و بسیاری از بیماران لاعلاج را شفا داده اند .


در زندگانی کربلائی کاظم حافظ قرآن آورده اند که هر گاه غذای حرامی را می خورد، مثلاً جایی دعوت می شد که طعام خمس داده نشده جلو او می گذاشتند، بعد از خوردن متوجه می شد که حافظة او نسبت به آیات قرآن، دارد از بین می رود. لذا بلافاصله انگشت در حلق خود می انداخت و همه آن غذاها را بیرون می ریخت تا دوباره حافظه اش به جای اولیّه اش برگردد. مرحوم آیت الله صفوی قمی(ره) می گفتند: من او را به خانة خویش دعوت کردم و اطعام نمودم و از این که استفاده نمود و آن را بیرون نریخت، حلیّت طعام خویش را امتحان کردم .


منبع : وبلاگ معجزه عصر

کربلایی محمد کاظم با نواب صفوی

 آیت الله خامنه ای در دیدار با فرزند کربلایی کاظم

مرحوم کربلایی کاظم را من در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در دیده بودم ، در کنار مناره مسجد گوهر شاد نشسته بود . قرآنش هم دستش بود ، هر کس هر آیه ای را می پرسید با این که اصلا سواد نداشت قرآنش را باز میکرد و با دستش آن آیه را نشان می داد . این را من خودم دیدم و امتحان کردم این سماعی نبود . مرحوم کربلایی کاظم همان کسی است که بیسواد و در جوانی بر اثر یک توسل به امامزادگانی که در ساروق است حافظ قرآن شد ، بنده هم رفتم آن امامزادگان را زیارت کردم ، آن شبستانی که ایشان شب در آنجا بیتوته کردند و در همان جا هم مشرف به حمل قرآن شدند را بنده رفته و دیده ام . آیت الله بروجردی ایشان را امتحان و تایید کرده بودند .

موقعی که شهید نواب صفوی، کربلایی محمد کاظم را به مشهد آوردند و در بالای منبر او را به علما معرفی کردند از کربلایی سؤالهایی درباره قرآن و آیات قرآن کردم و حافظ قرآن شدن ایشان را جزو کرامات دیدم


 






Monday, November 10, 2014

مانکن سکسی ایتالیایی به صف داوران حرفه ای پیوسته است


« کلودیا رومانی» مانکن سابق ایتالیا پس از گذراندن تست های دو ، سرعت ، قدرت و قوانین حاکم بر فوتبال   به صف دواران حرفه ای فوتبال ایتالیا پیوست .
  کلودیا اظهار داشت :  دویدن به همراه 22 بازیکن در زمین و قضاوت را دوست دارد .



کاریکاتور




Tuesday, November 4, 2014

هجوم مردم قحطی زده ایران به غذاهای نذری ، مردم بشتابید بشتابید


صفحه تارنمای « نذری یاب » در شهر تهران
این محل ها غذای نذری میدهند
 
امت همیشه در صحنه بشتابید بشتابید
ما علاوه بر زندگی مادی که برای خر است ( خمینی زندگی معنوی شما را هم به بالاترین درجه می رسانیم




دست فروشی قهرمان آسیا در قزوین



نامش امید ستایش پور متولد سال 1366 قزوین است
وی از سال 83، سه سال متوالی در مسابقات کشوری مقام کسب کرده و در سال 86 در رقابتهای آسیایی در میان هشت کشور جهان مقام اول را در وزن 110 کیلوگرم در سال 2009 در کشور هند کسب کرده است


زن جهان انسان و هرگز غیرت و ناموس نیست



مکان این عکس بندر انزلی هستش. این دیواری هم که بهش تکیه دادم ، دیوار مجاور ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر انزلی هستش. بعد انداختن عکس هم دو سرباز اومدن جلو و میخواستن دوربین ما رو بگیرن . ما فرار کردیم به سمت ساحل و اونا با دوتا موتور دنبالمون اومدن. ما هم وسط ازدحام جمعیت خودمون ور گم کردیم...
من یه دخترم ، یه دختری ایرانی ، حق داشتن پوشش اختیاری از من گرفته شده ، اما من به هردلیلی و در هر مکان و زمانی همه تلاشمو میکنم که پوششم انتخاب خودم باشه نه تحمیل ...
به امید روزی که جلو در ورودی دانشگاه به فر بودن مو و رنگ لاک ناخن گیر ندن

آزادی یواشکی

Saturday, November 1, 2014

گلشیفته فراهانی در آغوش مردهای نامحرم



مهمانی شام فستیوال فیلم سزار، که در رستوران فوکت برگزار شد، میزبان بسیاری از هنرمندان دنیای سینما بود. گل شیفته فراهانی نیز در این مهمانی حضور داشت .

 اسیدپاش های جمهوری اسلامی روزی که گلشیفته فراهانی نیمه عریان شد و پستانش را در معرض دید عمومی قرار داد میگفتند که پستانش را خواهیم برید و در سینی طلایی تقدیم جمهوری اسلامی خواهیم کرد .
 

فردا صبح ساعت 5 کله پاچه ساعت 6 مشت زنی محمدعل کلی با فریزر


عکسی از قبل از انقلاب 1357
در صورت برنده شدن محمد علی کلی چای و قلیان مجانی است

عکس روز