Wednesday, October 8, 2014

خلبان ایرانی در کابین هواپیما در حال سیگار کشیدن


  هواپیماهای ایرلاین آتا و خلبان سیگاری




حافظ شیراز اگر زنده بود با دیدن اینها سکته میکرد


واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
 چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

فرارو -  مراسم گلباران آرامگاه خواجه شیراز صبح امروز، 12 مهر توسط حاملان کلام وحی برگزار شد. در این مراسم 200 نفر از حافظان کل قرآن از 22 استان کشور که در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) حضور داشتند، شرکت کردند.

کردها از نظر یک سرکرده داعش و



یک سرکرده داعش گفته: کُردها مسلمان نیستند. آنها یک قوم مجوس و ایرانی هستند و من نمی‌دانم در سرزمین اعراب چه می‌کنند. (منظور از مجوس (مغوس= مغ) پیروان آیین مهر یا میترا است که دین اقوام آریایی بوده و قدمت آن به پیش از زرتشت بازمی‌گردد


این سرکرده داعش ادامه داد : اگر کُردها خلافت اسلامی را بپذیرند و مسلمان شوند ، در امان خواهند بود ؛ در غیر این صورت باید بمیرند .




بازیگر ایرانی در نقش الویس پریسلی



حسام نواب صفوی که پیش از این عکس های فراوانی از او و مجسمه الویس پریسلی منتشر شده بود و او حتی بر سر مزار این خواننده نیز عکس یادگاری دارد در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است که قرار است در فیلم زندگی این خواننده آمریکایی که در هالیوود در حال تولید است همکاری کند.
او نوشته :‌ «همکاری حسام نواب صفوی با باز لورمن کارگردان فیلم زندگی الویس پریسلی ، محصول کمپانی برادران وارنر وارد مرحله نهایی شد.»

مستر بین از کاریکاتوریست معروف آمریکایی



« رادنی پایک» کاریکاتوریست معروف آمریکایی صورت 30 پرتره‌ی مشهور تاریخ هنر را با چهره‌ی طنز‌آمیز «روان اتکینسون» بازیگر نقش «مستر بین» جایگزین کرده و مجموعه‌ای دیدنی را پدید آورده است.
چشم‌های گردشده و بدجنس «مستر بین»، گونه‌های سرخ‌شده و ابروهای پرپُشت این بازیگر کمدی را همه می‌شناسند، اما رادنی پایک در اقدامی ابتکاری با کمک گرفتن از تکنیک‌های هنر دیجیتال، مجموعه‌ای ترکیبی را شامل نقاشی‌های برجسته‌ی تاریخ هنر جهان و صورت این هنرپیشه خلق کرده است.
به گزارش هافینگتون‌پست، در این کارها تابلوی «مونالیزا»ی لئوناردو داوینچی، پرتره‌ی «جورج واشنگتن» گیلبرت استوارت و خودنگاره معروف «رامبراند ون‌رینجن» به‌چشم می‌خورد.
پایک در این نقاشی‌ها به‌خوبی صورت اتکینسون را جایگزین چهره‌ی اصلی کرده و مجموعه‌ای را پدید آورده است که لبخند به لب می‌نشاند