Friday, October 31, 2014

توماس مولر ستاره تیم ملی آلمان با لباس زنانه در هتل




توماس مولر در هتل محل اقامت تیم ملی آلمان در هنگام خوردن صبحانه با لباس زنانه !؟

دیلی میل بصورت طنز نوشته است : اسرار موفقیت تیم ملی آلمان در جام جهانی فاش شد، توماس مولر با لباس و دامن صورتی عامل موفقیت اصلی این تیم بوده است



Sunday, October 26, 2014

باز هم دختر بی حجاب اصفهانی


ای امان ای فغان از دست دختران اصفهانی داعشی های جمهوری اسلامی اسید میپاشند و آنها یک گام عقب نشینی نمیکنند
آزادی یواشکی

گلشیفته فراهانی با همسرش




فیلم جدید آنتونیو باندراس آلتامیرا درامی واقعی و تاریخی است که در آن گلشیفته فراهانی نقش همسر آنتونیو باندراس را ایفا می کند .

Monday, October 13, 2014

حیوان دوستی یک هموطن



میزان مدنیت یک جامعه را از رفتار مردم آن جامعه با حیوانات میتوان تشخیص داد


خانه 4 میلیون یورویی سفیر جمهوری اسلامی در فنلاند




به گزارش آژانس ايران خبر رسول موسوی، سفیر رژیم جمهوری اسلامی در فنلاند در کنار ساختن زندگی ای اشرافی برای خود و خانواده اش از جیب ملت ایران، فرزندانش را هم از این تاراج بهره مند کرده و به دانشگاه های جهان غرب فرستاده است..
 این فرد در زمان پناهندگی حسین علیزاده دیپلمات پیشین ایران در فنلاند مسئول و سفیر سفارت ايران در فنلاند بوده و همچنان پس از 5 سال دریافت حقوق 10000 یورویی ریاست سفارت را به عهده دارد. همچنین این سفیر در فنلاند اقامتگاهی تهیه کرده است به مبلغ حدود 4 میلیون یورو.
پسر سفیر مزبور در کشور فنلاند در شهر هلسینکی دانشجوی دانشگاه آلتو در رشته ی مکانیک است و دخترش نیز در کشور ژاپن تحصیل می کند.

Wednesday, October 8, 2014

خلبان ایرانی در کابین هواپیما در حال سیگار کشیدن


  هواپیماهای ایرلاین آتا و خلبان سیگاری




حافظ شیراز اگر زنده بود با دیدن اینها سکته میکرد


واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
 چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

فرارو -  مراسم گلباران آرامگاه خواجه شیراز صبح امروز، 12 مهر توسط حاملان کلام وحی برگزار شد. در این مراسم 200 نفر از حافظان کل قرآن از 22 استان کشور که در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) حضور داشتند، شرکت کردند.

کردها از نظر یک سرکرده داعش و



یک سرکرده داعش گفته: کُردها مسلمان نیستند. آنها یک قوم مجوس و ایرانی هستند و من نمی‌دانم در سرزمین اعراب چه می‌کنند. (منظور از مجوس (مغوس= مغ) پیروان آیین مهر یا میترا است که دین اقوام آریایی بوده و قدمت آن به پیش از زرتشت بازمی‌گردد


این سرکرده داعش ادامه داد : اگر کُردها خلافت اسلامی را بپذیرند و مسلمان شوند ، در امان خواهند بود ؛ در غیر این صورت باید بمیرند .




بازیگر ایرانی در نقش الویس پریسلی



حسام نواب صفوی که پیش از این عکس های فراوانی از او و مجسمه الویس پریسلی منتشر شده بود و او حتی بر سر مزار این خواننده نیز عکس یادگاری دارد در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است که قرار است در فیلم زندگی این خواننده آمریکایی که در هالیوود در حال تولید است همکاری کند.
او نوشته :‌ «همکاری حسام نواب صفوی با باز لورمن کارگردان فیلم زندگی الویس پریسلی ، محصول کمپانی برادران وارنر وارد مرحله نهایی شد.»

مستر بین از کاریکاتوریست معروف آمریکایی



« رادنی پایک» کاریکاتوریست معروف آمریکایی صورت 30 پرتره‌ی مشهور تاریخ هنر را با چهره‌ی طنز‌آمیز «روان اتکینسون» بازیگر نقش «مستر بین» جایگزین کرده و مجموعه‌ای دیدنی را پدید آورده است.
چشم‌های گردشده و بدجنس «مستر بین»، گونه‌های سرخ‌شده و ابروهای پرپُشت این بازیگر کمدی را همه می‌شناسند، اما رادنی پایک در اقدامی ابتکاری با کمک گرفتن از تکنیک‌های هنر دیجیتال، مجموعه‌ای ترکیبی را شامل نقاشی‌های برجسته‌ی تاریخ هنر جهان و صورت این هنرپیشه خلق کرده است.
به گزارش هافینگتون‌پست، در این کارها تابلوی «مونالیزا»ی لئوناردو داوینچی، پرتره‌ی «جورج واشنگتن» گیلبرت استوارت و خودنگاره معروف «رامبراند ون‌رینجن» به‌چشم می‌خورد.
پایک در این نقاشی‌ها به‌خوبی صورت اتکینسون را جایگزین چهره‌ی اصلی کرده و مجموعه‌ای را پدید آورده است که لبخند به لب می‌نشاند

Sunday, October 5, 2014

600 هزار ایرانی آلزایمر دارند



ایران : انتشار کاریکاتوری درباره رئیس دولت قبل در نشریه فکاهی «خط خطی» جنجالی شد. این نشریه با استناد به خبری که اعلام کرده 600 هزار ایرانی آلزایمر دارند، کاریکاتور رئیس دولت قبل را منتشر کرده که پس از خواندن این خبر گفته است: آخ جون! 600 هزار تا رأی جور شد. انتشار این کاریکاتور بازتاب زیادی در فضای اینترنتی داشته است.
مدیر این نشریه فکاهی به خبرگزاری ایسنا  گفته است تاکنون کاریکاتورهایی از مقامات سیاسی منتشر کرده ایم و فکر نمی‌کنیم که مشکلی داشته باشد.

Thursday, October 2, 2014

تصویر گلشیفته فراهانی در فیلم Exodus: Gods and Kings







تصویر گلشیفته فراهانی در فیلم Exodus: Gods and Kings ساخته ریدلی اسکات
این فیلم  12 دسامبر در آمریکا به نمایش در می آید
این فیلم سه بعدی است و گلشیفته در نقش نفر تاری همسر رامسس دوم را دارد

 

عکس روز